🚚 GRATIS VERZENDING! 📌KORTINGEN TOT WEL 90%

Veelgestelde vragen

De klantenservice krijgt vele vragen waarvan de meest gestelde vragen hieronder samenkomen. Bekijk of je vraag hier tussen staat voor een snelle antwoord op jouw vraag. Mocht dit niet zo zijn, dan kunt je jouw vraag stellen via ons contactformulier.

Op dit moment ervaren we extreme drukte bij onze leveranciers waar de pakketten worden samengesteld en bij het bezorgen van die pakketten door onze vervoerders waaronder PostNL. Om die reden is het voor ons niet altijd mogelijk om de service en snelheid te waarborgen die u van ons gewend bent. We rekenen op uw begrip.

Klik hier voor meer informatie

Levertijden en verzending

Betaal ik ook verzendkosten?

Wanneer je voor de komende 24 uur bestelt dan verzenden wij de bestelling gratis wereldwijd.

Wat is de levertijd?

Zodra de bestelling succesvol geplaatst is, en de orderbevestiging via de mail ontvangen is, komt deze ook bij onze leverancier binnen.

Hier wordt de bestelling gesorteerd en klaargemaakt om verzonden te worden, het voorbereiden van een verzending via onze leverancier duurt 3 tot 5 dagen.

Zodra het pakketje het magazijn van onze leverancier verlaat, ontvang je via de mail/sms een track en trace code waarmee je zelf het pakketje kunt volgen. De gemiddelde levertijd is 5-15 werkdagen.

Ondanks dat wij samen met onze leverancier ernaar streven alle bestellingen z.s.m. te verzenden, zijn wij ons er ook van bewust dat er ook vertraging kan komen door onvoorziene omstandigheden. Externe factoren buiten de schuld van DealYO.nl of postbezorger kunnen helaas voorkomen, zoals extreme weercondities en technische storingen, waardoor de bestelling vertraging kan oplopen.

Wij vragen van onze klanten hier rekening mee te houden en begrip te tonen.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra je bestelling verzonden is ontvangt je per email een bevestiging met tracking nummer om de zending te volgen.

Bekijk hier direct de actuele orderstatus van jouw bestelling met de Track & Trace of je order nummer.

Mijn geleverde bestelling bevat niet alle artikelen die ik heb besteld

Omdat wij bestellingen rechtstreeks vanuit de leverancier versturen, kan het zijn dat sommige producten eerder bij de klant worden afgeleverd.

Uit ervaring weten wij dat de rest van de bestelling enkele werkdagen later zullen worden bezorgd.  

Track & Trace nummer werkt niet?

Het kan 48 uur tot een paar dagen duren voordat je tracking actief is. 

Track & Trace geeft aan: "Shipment Cancelled"?

Mocht je track & trace de melding "Shipment cancelled" aangeven, graag direct contact met ons opnemen en wij zullen gelijk navraag doen bij onze leverancier.

Annuleren en Retourneren

Kan ik mijn bestelling annuleren / wijzigen?

Als de bestelling nog niet in behandeling is genomen door onze leverancier is het mogelijk de bestelling te annuleren/wijzigen en zal het aankoopbedrag worden teruggestort.

Onze payment provider verwerkt terugstortingen altijd de eerstvolgende werkdag. Voor de meeste betaalmethodes geldt dat de klant het bedrag dan dezelfde dag al op de rekening ontvangt.

Houd er rekening mee dat zodra onze leverancier de bestelling al in behandeling heeft genomen of al heeft verzonden, we niet in staat zijn om wijzigingen of annuleringen aan te brengen in je bestelling.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven?

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Houd er rekening mee dat zodra onze leverancier de bestelling al in behandeling heeft genomen of al heeft verzonden, we niet in staat zijn om wijzigingen of annuleringen aan te brengen in je bestelling.

Ik heb een verkeerd / beschadigd artikel ontvangen?

Als het artikel bij levering onjuist of beschadigd is, dien je (onverwijld en uiterlijk binnen 3 werkdagen na levering contact op te nemen met de klantenservice.) Je bent verplicht om close-upfoto's van heldere kwaliteit of video ('s) met de fout / schade van het artikel te maken. Dan kunnen we pas een vervanging toesturen.

Kan ik het ontvangen artikel ruilen / retourneren?

Je hebt een zichttermijn van 14 dagen vanaf de dag dat je de zending hebt ontvangen volgens de track & trace. 

Je kunt hiervoor contact opnemen via het contactformulier.

Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Er zijn een aantal producten die vanwege specifieke redenen niet geretourneerd mogen worden. Lees eerst ons Retourbeleid voordat je contact met ons opneemt.

Garantie

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Didn't find your answer?

Get in Touch